קניית דירה ללא הון עצמי

כולנו מודעים ליתרונות הכספיים ארוכי הטווח של בעלות על דירה. אבל, עבור חלק מהאנשים, הם אינם מסוגלים לרכוש בית מכיוון שאין להם הון עצמי.

מאמר זה דן בדרכים השונות בקניית דירה ללא הון עצמי מראש.

1. בעלות משותפת

2. מימון המוכר

3. השכרה לבעלות

4. השקעה בנכס בעל תשואות נמוכות

רכישת דירה ללא הון יכולה להיעשות ממקורות רבים ושונים. אחד הפופולריים ביותר הוא שימוש במשכנתא, שהיא סוג של הלוואה שבה אתה לווה כסף לרכישת נכס.

יש הרבה יתרונות לאפשרות זו, כולל מקדמות נמוכות יותר ועלויות סגירה, כמו גם גישה להלוואות בריבית נמוכה יותר מכפי שאתה עשוי להעפיל אחרת. אפשרות זו אכן כוללת חסרונות, כולל תשלומי חודשי משכנתא חודשיים ותקופת החזר ארוכה יותר על ההלוואה שלך.

לבסוף, יש השכרה. השכרת דירה אינה דורשת מקדמה גבוהה ובדרך כלל היא משתלמת יותר לטווח הארוך מכיוון שאין לך ארנונה או דמי אחזקה לבית הקשורים להסכם השכירות שלך. "

קניית בית היא משימה לא פשוטה. זה דורש מקדמה גדולה ולכמה אנשים אין את סכום הכסף הזמין לביצוע הרכישה. אם אתה אחד מהאנשים האלה ורוצה לרכוש דירה, אבל אין לך הון עצמי, איך תוכל לעקוף את הבעיה הזו?

ישנן שתי אפשרויות שאתה יכול לבחור מהן אם אתה מוצא את עצמך במצב זה:

1) אתה יכול ללכת לפרטי. מלווים פרטיים עשויים להציע תנאים גמישים יותר מהבנקים והם עשויים להיות מוכנים להלוות 100% מעלות הבית במידת הצורך.

2) אתה יכול לצאת לציבור. יש כמה ערים שבהן דיור ציבורי מוצע בחינם, אך יש תופס: בתמורה, התושבים חייבים לעבוד עבור העיר ולשלם מסים על ההכנסה שלהם.

יש אנשים שחושבים שקניית דירה היא דרך להרוויח הון עצמי. אבל האמת היא שלא לכולם יש את הכסף להפקיד או שהם יכולים למצוא משכנתא במחירים נוחים שאינם דורשים מקדמה גדולה.

אם אתה נכנס לקטגוריה זו, ייתכן שתרצה לבדוק כיצד תוכל לרכוש דירה מבלי שיהיה לך הון עצמי. להלן כמה מהיתרונות והחסרונות של רכישה מסוג זה:

יתרונות:

אם האשראי שלך טוב, תוכל להעפיל למשכנתא עם ירידה של עד 3% ולרוב ללא PMI (ביטוח משכנתא פרטית). תוכל גם לחסוך בתשלומים חודשיים כלומר יותר כסף בכיס שלך בכל חודש.

חסרונות:

אפשרות זו תעלה לך יותר בעלויות סגירה ודמי קדימה אחרים

רכישת דירה ללא הון אינה בלתי אפשרית, אך יכולה להיות קשה. ישנן שתי דרכים לרכוש דירות ללא הון עצמי:

1) השתמש בתוכנית "בונה הון" של הבנק. הבנק יאפשר לכם לקחת משכנתא תמורת 80% משווי השוק של הבית, מתוך הבנה שתשלמו את הקרן על ידי ביצוע תשלומים חודשיים לאורך זמן.

2) מצא משקיע שיעמיד 20% ממחיר הרכישה בתמורה לנתח ברווחים (או בהפסדים) שלך.

תהליך רכישת דירה ללא הון יכול להיות מאתגר מכיוון שאנשים בדרך כלל צריכים לקבל מקדמה או לפחות קצת הון עצמי כדי להעפיל למשכנתא.

למרבה המזל, כעת ישנן אפשרויות נוספות הזמינות לאנשים שאינם מסוגלים לעמוד בדרישות אלה. ייתכן שהם יוכלו לרכוש דירה בעזרת משפחתם, חבריהם, או באמצעות שיטות מימון יצירתיות אחרות. ייתכן שהם גם יוכלו לרכוש דירה באמצעות תוכניות השכרה לבעלות אשר מציעות לרוכשים את האפשרות לשכור דירה לפני שבסופו של דבר יקנו אותה.

ישנן דרכים רבות למישהו לרכוש דירה מבלי שיהיה לו הון עצמי.

יש אנשים שאין להם מזל שיש להם את הכסף לתשלום מקדמה, ואז הם פונים להורים לעזרה כלכלית. כאשר ההורים אינם כה עשירים או מוכנים לעזור, האפשרות הבאה היא קבלת הלוואה. אבל איך עושים זאת בלי שום הון עצמי?

הרבה אנשים לא יודעים אבל גם ליועץ הנדל"ן שלכם יש המון כלים והוא יכל לעזור לכם להתקדם לעבר המטרה

התשובה היא למצוא מלווה משכנתא שימשיך בעסקה גם אם אין לכם הון בבית. אתה יכול גם לשקול לקבל הלוואה חלופית כאשר אין בדיקת אשראי אך ברוב המקרים, הלווים יזדקקו לצורת מקדמה כלשהי על מנת להיות זכאים.

המונח "הון עצמי" משמש לעתים קרובות בהקשר של רכישת נכס להשקעה, כאשר הלווה רוכש נכס בעל הון קשיח. הון קשיח זה, או מקדמה, הוא בדרך כלל 20% משווי הנכס. עם מקדמה זו, תוכל ללווה 80% ממחיר הרכישה מהמלווים.

עם זאת, אם אינך מסוגל להוריד 20% על הבית שלך אך עדיין רוצה לקנות אחד ישנן מספר אפשרויות כיצד תוכל להתקדם עם תוכנית הרכישה שלך.

אחת האפשרויות היא להשתמש בחברת ביטוח משכנתא פרטית (PMI) שתבטח הלוואות נדל"ן למי שאינו יכול לספק הון עצמי של 20% כחלק מחבילת המימון שלו. PMI יבטח הלוואות עד 80%בלבד. אפשרות נוספת תהיה שיתוף-

רכישת בית היא אבן דרך מרכזית בחיים, אך לא לכולם יש את האמצעים לעשות זאת. רכישת דירה ללא הון היא אתגר עבור רבים. עם זאת, ישנן דרכים לגרום לזה לקרות.

במקרים מסוימים, קונים יכולים ללוות מבני משפחה או לקבל הלוואת בית מהבנק ללא צורך במקדמה קטנה או ללא. במקרים אחרים, קונים יכולים להגיש בקשה להלוואות פרטיות שאינן דורשות בטחונות ובעלות ריביות נמוכות יותר מהמשכנתאות המסורתיות. עם זאת, תנאי ההלוואות הללו הם לרוב לא חיוביים ויקרים מכיוון שהם לא מגובים על ידי סוכנויות מבוטחות ממשלתיות כמו פאני מיי ופרדי מק, מה שמאפשר להם לדרוש הלוואות קלות יותר. ישנן גם אפשרויות לקונים בעלי הכנסה נמוכה המתאימים לתכניות דיור מסובסדות באמצעות משרד השיכון והפיתוח העירוני.

רכישת דירה היא אחת ההשקעות היקרות ביותר שאדם יכול לבצע.

אין כלל קשיח לרכישת דירה ללא הון עצמי. הכל תלוי בזכאותו של הפרט למוצרי משכנתא מסוימים, באשראי שלו, במזומן בהישג יד וכו '.

"אינך צריך לחסוך את כספך כדי לרכוש דירה. להלן שלוש דרכים בהן תוכל לרכוש אחת ללא עלויות מקדימות."

הדרך הראשונה היא על ידי קבלת הלוואה ללא משכנתא מראש. זה יאפשר לקונים לבצע את הרכישה מבלי שיצטרכו לחסוך כסף מראש, וההלוואה תשולם בתשלומים חודשיים. המוכרים עשויים גם להיות מוכנים לממן הלוואות אלה על מנת שלרוכש לא יהיו עלויות מקדימות בעת רכישת הנכס. האפשרות השנייה היא באמצעות תוכנית מענק מקדמה המספקת הזדמנות לאנשים שרוצים לרכוש בית אך אינם יכולים להרשות לעצמם זאת בעזרת חסכונות משלהם. האפשרות האחרונה היא באמצעות מימון מוכר, כאשר המוכר מספק מימון לנכס שלו על מנת שלרוכש לא יהיו עלויות מקדימות בעת רכישתו.

לא קל לרכוש דירה ללא הון עצמי, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

ייתכן שאדם לא יוכל לרכוש דירה ללא מקדמה וכל סוג של היסטוריית אשראי. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות לפני הגשת הבקשה להלוואה, כך שהסיכוי שלך לקבל אישור להלוואה יעלה.

במקרים רבים, כל עוד יש לך הכנסה קבועה ושילמת בזמן במשך מספר חודשים על מנת לבנות את ניקוד האשראי שלך, ייתכן שתוכל לקבל את ההלוואה גם אם אין לך הון עצמי.

ליצירת קשר מהירה