השקעות נדל״ן בפורטוגל

מכיוון שמדינת פורטוגל ידועה בנופים היפים ובמשאבי הטבע שלה, אתה יכול למצוא הרבה הזדמנויות להשקיע בנדל"ן.

פורטוגל היא יעד ראשי עבור פנסיונרים בעיקר בגלל שיוקר המחיה נמוך בהשוואה למדינות אחרות באירופה. ככל שיותר ויותר אנשים פורשים מעבודתם, השקעה בנדל"ן הופכת לאופציה מעשית יותר.

בשנת 2016, ממשלת פורטוגל עודדה השקעות פרטיות בנדל"ן על ידי הטמעת ניכוי מס על רכישות למטרות פרודוקטיביות. בשנה שלאחר מכן, השוק גדל עד פי 3.5 מהצפוי בתחילה והגיע להיקף כולל של 3 מיליארד אירו.

בשנת 2016, ממשלת פורטוגל עודדה השקעות פרטיות בנדל"ן על ידי הטמעת ניכוי מס על רכישות למטרות פרודוקטיביות. בשנה שלאחר מכן, השוק גדל עד פי 3.5 מהצפוי בתחילה והגיע להיקף כולל של 3 מיליארד אירו.

ראש הממשלה פדרו פאסוס קואלו אמר כי יוזמה זו היא אחד מהישגיו החשובים ביותר שכן הוא רוצה לקדם צמיחה כלכלית ברמה המקומית, להגדיל את התעסוקה ולתמוך ביזמות.

בשנת 2017 דווח כי בפורטוגל נוצרו למעלה מ-600 חברות חדשות

פורטוגל היא אחת המדינות הפעילות ביותר בכל הנוגע להשקעות נדל"ן. יש לה מוניטין טוב בתחום, עם סיכון נמוך ותשואות גבוהות.

הסיבה לכך היא הכלכלה היציבה של המדינה. הכלכלה בפורטוגל צומחת בעקביות מאז 2011, כאשר תחזיות הצמיחה נמשכות בעתיד.

מאז הצטרפות פורטוגל לאיחוד האירופי, נעשו השקעות ציבוריות גדולות בתשתיות, חינוך ושירותים חברתיים. זה הוביל לשיפור ברמת החיים של אנשים.

פורטוגל חוותה פריחה כלכלית בשל ביצועיה החזקים בתעשיות הבנייה והתיירות. הצמיחה הכלכלית האחרונה שלה צפויה להישמר במשך שנים רבות קדימה, כמו גם רמות גבוהות של השקעות זרות בשל הסביבה העסקית הנוחה שלה.

משאבי טבע משחקים תפקיד מרכזי יותר ויותר בכלכלה העולמית. דוגמה אחת היא פורטוגל שהיא ביתם של כמה ממשאבי הטבע החשובים באירופה.

פורטוגל היא בין המדינות האירופיות שהצליחו לשלב קיימות אקולוגית בחברה ובכלכלה שלהן. היא הצליחה להגדיל את התמ"ג שלה ב-2.5% בשנה במשך כ-60 שנה, מה שעזר לה להפוך לאחת הכלכלות התחרותיות באירופה.

שוק הנדל"ן הפורטוגלי מתמודד עם עלייה בביקוש לנכסי מגורים ומסחר.

חלק חשוב מהכלכלה הפורטוגלית הוא שוק הנדל"ן. למדינה יש יתרונות גיאוגרפיים אדירים עם קווי החוף, החופים, ההרים והאקלים הסוב-טרופי. עם היופי הטבעי הללו, פורטוגל הפכה לאחד היעדים המבוקשים בעולם מאז שנכנסה לפריחה כלכלית במאה ה-19. תעשיית התיירות המשגשגת חיזקה את כלכלתה עוד יותר, מה שהפך אותה לאחת הכלכלות הצומחות ביותר בעולם ב-2016.

כתוצאה מצמיחה כלכלית זו, חלה עלייה משמעותית בביקוש לנכסי מגורים ומסחר ברחבי פורטוגל. משקיעים רבים מחפשים כעת לבצע השקעות בשוק המשגשג הזה כדי לצאת מהגל הזה או לבנות השקעות לטווח ארוך.

כלכלת פורטוגל נמצאת במסלול עלייה קבוע עקב הנוכחות הגוברת של אירופה בשוק העולמי. הביקוש הגובר הזה לנכסים מסחריים ומגורים פירושו שזהו זמן מתאים עבור משקיעים להתחיל לבנות את התיקים שלהם בהשקעות לטווח ארוך.

השקעות נדל"ן בפורטוגל היו ברכה לכלכלה בגלל הצמיחה הכלכלית החזקה של המדינה. עם זאת, המשקיעים עדיין מתמודדים עם מספר אתגרים בכל הנוגע להשקעה בנדל"ן.

פורטוגל היא שוק מתפתח שבו הזדמנויות השקעה בנדל"ן הן גבוהות ויש מהפך בקנה מידה גדול שנמצא בעיצומו. המדינה ראתה עלייה מהירה בקצב הצמיחה הכלכלית שלה עקב השקעות ממדינות זרות וכן מחברות פורטוגזיות שהשקיעו בחו"ל.

ככזה, פורטוגל הפכה לאחד המקומות האטרקטיביים והרווחיים ביותר עבור משקיעים פוטנציאליים. למרות שלפורטוגל יש אטרקציות רבות עבור קונים זרים כמו מזג אוויר נהדר, מסים נמוכים ושפע של משאבי טבע, עליהם לדאוג להבין את תקנות הנדל"ן המקומיות לפני שהם ממשיכים עם התוכניות העסקיות שלהם.

שוק הנדל"ן הפורטוגלי נמצא בצמיחה, עם צמיחה שנתית של 33% במכירות מאז 2011. כיום, שווי השוק הוא עד 230 מיליארד אירו.

לפורטוגל יש מגוון רחב של הזדמנויות השקעה, לרבות נכסים להשכרה לנופש או בתים שניים, דירות ובתים מתחילים למכירה. למידע נוסף כנסו לחדשות פורטוגל.

פורטוגל היא מדינה שבה אנשים משקיעים בנדל"ן. זוהי מדינה המציעה מחירי נכסים נמוכים וכלכלה טובה להשקעה. באמצע שנות ה-90, מיד לאחר סיום הבועה האירופית, פורטוגל נפגעה בשני מיתונים רצופים, שהביאו לאובדי תיקים רבים.

בעשור האחרון, פורטוגל שינתה את תחזיתה והצליחה להתאושש משנות המיתון הללו, מה שהופך אותה לאומה אטרקטיבית להשקעות נכסים.

שוק הנדל"ן הפורטוגלי עבר מהפך של העשור האחרון עם ביצועים כלכליים נוחים ושיעורי גידול נמוכים באוכלוסייה. עם זאת, גורמים כמו שיעורי פנויות גבוהים עקב קושי למשוך שוכרים עלולים לסכן הזדמנות השקעה זו לאורך זמן.

בפורטוגל, השקעות הנדל"ן עלו בהתמדה לאורך השנים. כתוצאה מכך, המדינה ראתה פריחה במחירי הנכסים והשכרות.

פורטוגל היא מדינה אירופאית עם כלכלה צומחת ושיעורי אבטלה נמוכים. יש לה גם יוקר מחיה נמוך מאוד בגלל פחות מסים ושכר גבוה יותר לכוח העבודה שלה. יחד עם גורמים אלה, אין זה מפתיע שפורטוגל רואה רמות גבוהות של השקעות זרות בשוק הנדל"ן של המדינה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי פורטוגל? כנסו לחדשות פורטוגל.

ליצירת קשר מהירה