השקעות נדלן בבודפשט האם זה כדאי?

כלכלת הונגריה נמצאת במגמת עלייה, על פי הדו"ח האחרון של ה-OECD.

מאמר שפורסם לאחרונה בוול סטריט ג'ורנל ציין שלוש סיבות לכך:

– החוב הנמוך והגירעון התקציבי של הונגריה, מה שנותן לה יותר מקום להוצאות ולהשקעה.

ממשלת המדינה השקיעה רבות בפרויקטי תשתית ולקחה על עצמה חובות חדשים, אך היא הצליחה לעשות זאת בגלל עלויות האשראי הנמוכות שלה.

– גם שוק העבודה של הונגריה משתפר והאבטלה בירידה. ה-OECD צופה ששיעור התעסוקה יגיע לשיא של 30 שנה עד 2019, עם 150,000 מקומות עבודה חדשים שייווצרו בכל שנה.

– הדמוגרפיה של המדינה משתנה גם כאשר אנשים פורשים; אותם פנסיונרים יכולים להציע את המומחיות שלהם כיזמים

בודפשט היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. הוא מציע תמורה נהדרת לכסף ומהווה מקום מושלם לתיירים ליהנות ממנו כל השנה.

בודפשט היא גם עיר טובה להשקיע בה, שכן הכלכלה המקומית צומחת בהתמדה ויש לה עלות מחיה נמוכה באופן כללי. המחירים לא נמוכים בהרבה מבירות אירופה האחרות, אבל שוק הנדל"ן של בודפשט הושפע פחות מהמשבר הפיננסי של 2008-2009.

כלכלת הונגריה גם מתעלה על הרבה מדינות אחרות באיחוד האירופי, מה שאומר שיש כאן פוטנציאל טוב לצמיחה עתידית במחירי הנכסים.

בודפשט היא יעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן, ולכן אין זה פלא שמספר המשקיעים הבינלאומיים בעיר גדל בהתמדה.

משקיעים יכולים למצוא מגוון רחב של נכסים בבודפשט, ממבנים היסטוריים במרכז העיר ועד לפיתוחים חדשים בפאתי. גם טווח המחירים משתנה מאוד עם נכס באובודה בעלות של 25,000 אירו ואחד בבודה מציע מיליון אירו. בבודפשט תוכלו למצוא את כל סוגי הנכסים למגורים כולל דירות המתאימות לאירוח סטודנטים או גולים המחפשים בית משפחתי.

הונגריה לא רק מושכת משקיעים מחוץ למדינה אלא גם מתוך הונגריה. אחת הסיבות היא שמחירי הנכסים נמוכים במידה ניכרת מאלה שבמערב אירופה ויש יותר הזדמנויות לגוון השקעות בהסתמך על יזמים הונגרים.

בודפשט היא בירת הונגריה והיא נחשבת לאחת הערים היפות באירופה. יש לו ארכיטקטורה עשירה ויש בו מונומנטים היסטוריים רבים.

העיר בודפשט הייתה מיושבת מאז המאה ה-8, אך העיר הנוכחית החלה להתפתח בשנת 1873 כאשר בירת הונגריה עברה מבודה לפשט.

בודפשט היא מרכז מסחרי, פיננסי ותעשייתי חשוב עם רמת חיים גבוהה. הרבה אנשים רוצים להשקיע שם בנדל"ן כי הם יודעים שזה מקום בטוח עם הרבה פוטנציאל לצמיחה.

בשנים האחרונות בודפשט משקיעה בתשתיות שלה. העיר עברה מודרניזציה רבה וכיום היא יעד אטרקטיבי מאוד עבור מקומיים ותיירים כאחד. לכן יש ביקוש רב להשקעות נדל"ן בבודפשט

התחומים המפורסמים ביותר למשקיעים להשקיע בהם הם:

– רובע 23, שהוא אזור שקרוב לנהר ומציע תצפית נהדרת על צד פשט. הוא ממוקם ליד Józsefváros, מה שאומר שיש לו גישה מצוינת לנקודות תחבורה.

– הרובע ה-11, אשר ממוקם בצד בודה של בודפשט ומושך אנשים עם קרבתו לאי מרגרט, מה שהופך את הרובע הזה לפופולרי בקרב משפחות עם ילדים וזוגות ללא

הזדמנויות ההשקעה בבודפשט מגוונות ומכסות מגוון רחב של תשואות פוטנציאליות. הדבר הטוב הוא שלכל ההשקעות יש פרופיל סיכון נמוך.

ניתן לראות בהשקעה בנכסי נדל"ן בבודפשט הימור בטוח שיחלק דיבידנדים מרגע רכישתו.

העיר היא אחד המקומות האטרקטיביים ביותר להשקעה לא רק עבור זרים אלא גם עבור משקיעים מקומיים.

דירות להשקעה בבודפשט

לרוב מדובר בהשכרות לטווח קצר, כאשר השוכר אחראי על ריהוט הדירה. דירות כאלה מיועדות לאנשים שנמצאים רק בבודפשט לתקופה קצרה או לאנשים שרוצים לבלות יותר זמן בבודפשט אך עדיין לא הקימו משק בית משלהם.

בודפשט היא עיר היסטורית עם מורשת תרבותית עשירה וכלכלה דינמית. זוהי העיר האוטונומית הגדולה ביותר בהונגריה מבחינה כלכלית. הפרלמנט ההונגרי ממוקם בבודפשט, וכך גם המטה של חברות ומוסדות הונגריים גדולים רבים. זה הופך אותה להזדמנות השקעה מצוינת עבור אלה שרוצים לגור או לעבוד בעיר היפה הזו.

בבודפשט תוכלו למצוא דירות הזמינות להשקעה במסגרת תוכניות שונות כגון דירות בחכירה לטווח ארוך, דירות בבעלות עצמית ודירות בעלות משותפת. לכל תכנית יש יתרונות וחסרונות משלה, שכדאי להיות מודעים אליהם לפני שתחליטו על התכנית המתאימה לכם.

בודפשט היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים ומשקיעים, מה שהופך אותה למקום מתאים להשקעה. דירות בבודפשט הן בחירה טובה למי שרוצה להשקיע בנדל"ן. ניתן להשכיר אותם או למכור אותם כמו כל סוג אחר של נכס ולספק החזר טוב על ההשקעה.

קבלת דירה לא רק משתלמת אלא גם מספקת יותר חופש מאשר לשכור או לינה בבית מלון.

ההשקעות בבודפשט עלו בשנים האחרונות, ומחירי הדירות במגמת עלייה.

היתרון העיקרי של דירות להשקעה הוא התשואה הגבוהה יותר על ההשקעה בהשוואה לסוגי נכסים אחרים. ניתן להשיג תשואות כוכביות בזמן קצר יותר ממה שנדרש כדי להחזיר את ההשקעה הראשונית בנדל"ן מסחרי או בניין משרדים.

דירות להשקעה בבודפשט מציעות למשקיעים תיק מגוון המעניק יציבות והכנסה ברכישת השקעות עם מיקומים טובים וביקוש חזק להשכרה.

אם אתם מחפשים דירות יוקרה להשכרה או למכירה, בודפשט היא מקום מצוין להשקעה.

ליצירת קשר מהירה