היתרונות של רכישת נדל"ן בקפריסין הטורקית.

הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין היא מדינה מוצהרת במזרח הים התיכון. המדינה אינה חברה באו"ם ואינה מוכרת בינלאומית.

הכל תלוי בסדר העדיפויות שלכם וכדאי להתחשב גם בגורמים נוספים כמו כלכלת המדינה, יציבות פוליטית, שיעורי מס, מחירי נכסים ועוד.

לא משנה כמה אתה מרוויח, כל הפרטים חשובים. כלכלת המדינה, היציבות הפוליטית, שיעורי המס ומחירי הנכסים ממלאים תפקיד עצום בתהליך קבלת ההחלטות שלך. אתה באמת צריך לשקול את הגורמים השונים לפני שאתה מתחייב למהלך הבא שלך.

הקהילה הקפריסאית הטורקית חלוקה בשאלה האם כדאי לרכוש נדל"ן בקפריסין הטורקית. בעוד חלק אומרים שלקפריסין יש פוטנציאל רב וכלכלה טובה, אחרים טוענים שהקהילה הקפריסאית הטורקית מיועדת רק לקפריסאים הטורקים.

קפריסין היא מדינה קטנה ונמצאת בחדשות לאחרונה בשל מעמדה כיעד פוטנציאלי לחופשה.

מדינת קפריסין הטורקית והרפובליקה של קפריסין המוכרת בינלאומית חלוקות מאז 1974 ומאז הן מסוכסכות זו עם זו.

חלוקה זו הובילה ליצירת שתי מדינות נפרדות בקפריסין, אחת בשליטת טורקיה, ואחת בשליטת יוון. באי נרשמה זרם של קפריסאים יוונים שעזבו את מולדתם עקב מלחמה, מצוקה כלכלית או רדיפות פוליטיות.

קפריסאים טורקים המתגוררים בצפון קפריסין נמלטו גם הם מבתיהם כאשר הם נאלצו לצאת מבתיהם במהלך סכסוך מזוין עם טורקיה בין השנים 1974-1983.

קפריסאים טורקים נאלצו לעזוב את בתיהם, אך חלקם עשו את דרכם לחלקה הצפוני של קפריסין וחיים כפליטים. לקפריסאים הטורקים החיים בצפון קפריסין יש תרבות דומה ל

קפריסין הטורקית היא מדינה שמעניינת משקיעים רבים בגלל מיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי ויופייה הטבעי. עם זאת, לאחר הפלישה הטורקית ב-1974, ההשקעה במדינה ירדה. הפלישה שינתה את המצב לרעה ואנשים רבים הפסיקו לבקר או להשקיע בקפריסין הטורקית.

זו מטורקיה, והם עדיין מדברים טורקית והם מוסלמים, מאז קפריסאים טורקים רבים היגרו למדינות אחרות כולל אוסטרליה.

בעבר, קפריסין הטורקית הייתה יעד פופולרי עבור אנשים שרצו להשקיע בנדל"ן. עם זאת, המדינה ראתה ירידה במספר המבקרים וההשקעות מאז הפלישה הטורקית ב-1974.

כלכלת המדינה הייתה הרוסה לאחר פלישתה, אך זה לא מנע מאנשים לקנות נדל"ן בקפריסין. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים קונים נדל"ן בקפריסין, כולל קרבתה לאירופה ואסיה, מסים נמוכים ושיעורי פשיעה נמוכים.

האם כדאי לקנות נדל"ן בקפריסין הטורקית? התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים שונים כמו מיקום, טווח המחירים של הנכס שאתה מסתכל עליו, ההעדפות והצרכים האישיים שלך.

לאחר הפלישה הטורקית ב-1974, טורקיה ויוון הסכימו לפצל את האי קפריסין לשני חלקים. עם זאת, החלטה זו לא התקבלה על ידי הקהילה הבינלאומית והאו"ם.

בתגובה להחלטה זו, טורקיה פלשה לצפון קפריסין בעוד שיוון פלשה לדרום קפריסין. מאז, יש מחלוקת ארוכת שנים בין שתי המדינות הללו על הבעלות על האי.

הרפובליקה של קפריסין היא מדינה עצמאית כחלק מהאיחוד האירופי מאז 2004. היא חולקת את הגבול היבשתי שלה עם טורקיה והיא חברה מאז 1960.

נדל"ן בצפון קפריסין נחשב ליקר למדי, אך המחירים עולים מדי שנה. כדאי לשקול רכישת נכס כאן כהשקעה טובה כי ערכי הנכס ימשיכו לעלות בשנים הקרובות.

הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין הוכרה כמדינה עצמאית רק על ידי טורקיה ולא על ידי אף מדינה אחרת בעולם.

הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין הוקמה בשנת 1983 במטרה להגן על זכויותיהם של קפריסאים טורקים בצפון. השפה הרשמית היא טורקית והמטבע הוא עדיין, כתוצאה מכך, לירה טורקית.

היתרונות והחסרונות של רכישת נדל"ן בקפריסין הטורקית.

קפריסין הטורקית, הידועה גם בשם קפריסין הצפונית, היא מדינה בעלת שלטון עצמי בצפון האי קפריסין. עם ההיסטוריה שלה המשתרעת על פני 5000 שנה והתרבות שלה מושפעת מיוון, טורקיה, מצרים וסוריה, היא מהווה יעד מרתק למטיילים בינלאומיים ומקומיים כאחד. המדינה מחולקת לשני אזורים: דרום קפריסין וצפון קפריסין. שתי המדינות הקטנות הללו בים התיכון ידועות כבעלות כמה מתנאי הנכס הטובים ביותר בכל מזרח הים התיכון. היתרונות של מדינות אלו כוללים מסים נמוכים, שערי חליפין מעולים ושפע של משאבי טבע, לפרטים למידע נוסף בקרו באתר משרד חוץ של קפריסין הטורקית.

היתרונות של רכישת נדל"ן בקפריסין הטורקית הם:

– למדינה יש יוקר מחיה נמוך.

– יש הרבה מקומות יפים לבקר בהם.

– קפריסין מציעה הזדמנויות טובות לגמלאים ומשקיעים שרוצים לקנות נכס עם הכנסה משכירות ומבלי לקחת על עצמם את האחריות לנהל אותו בעצמם.

– יש גם שפע של משאבי מים בקפריסין.

ליצירת קשר מהירה